news

خانه » news » رزین پودری یا همان RDP چیست

رزین پودری پردیس شیمی یا همان RDP چیست؟

RDP رزین پودری

RDP رزین پودری

RDP یا رزین پودری بر پایه وینیل استات  rdp است که عاملی است که خاصیت الاستیکی و پلیمری در محصولات ایجاد میکند. رزین پودری یا همان Redispersible Powder Polymers در سال های اخیر به صنعت تولید مواد و مصالح ساختمانی اضافه شده است و مدت هاست که توسط تولید کنندگان صنایع مختلف خرید و فروش میشود.

تامین و فروش رزین پودری که امروزه جز لاینفک ملات های جدید است در بازرگانی شیمیایی پردیس شیمی به طور مستقیم انجام میشود.

  متخصصین و کارشناسان ما در پردیس شیمی با ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه انواع گریدها و کدهای تعریف ش برای رزین پودری سعی کرده اند گام مهمی را برای رفع نیاز صنایع داخلی بردارند.    

ویژگی هایRDP چسبندگی بسیار بالا

مقاومت مکانیکی، سایشی و فشاری ر بالا، قابلیت افزایش طول و انعطاف پذیری. مقاوم در برابر کشش های سطحی، قابلیت اجرا بر روی سطوح خیس. عدم جلوگیری از تنفس بتن، ضد جلبک، خزه و قارچ، مقاوم در برابرانواع نمک‌ها    

کاربرد رزین پودری RDP

لازم به یادآوری است که رزین های پودریدر انواع ملات های تک جزئی و دو جزئی مانند
خمیر های بند کشی و اب بندی، چسب های کاشی، پوشش های تزئینی کاربرد وسیعی دارند.
  رزین های پودری تهیه شده توسط بازرگانی پردیس شیمی بر پایه وینیل استات، عهده دار ایجاد خاصیت چسبندگی بین ملات و بستر را فراهم می کند. در ضمن انواع کدها و گریدهای RDP انعطاف پذیری محصول نهایی را افزایش میدهند و اثرات ناشی از منبسط و منقبض شدن در ملات را به صفر میرسانند.  

کاربرد رزین های پودری:

آب بندی سطوح سنگی، آجری و بتنی، پوشش لوله های بتنی انتقال آب و فاضلاب، رفع نشت و نم در سرویس های بهداشتی، عایق سقف بتنی و فلزی، جلوگیری از نفوذ رطوبت و عایق کاری، بعنوان پوشش نهایی در نمای ساختمان  

سایت درحال به روزرسانی می باشد. از صبر و شکیبایی شما متشکریم🏠

اینستاگرم
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من