رزین پودری

خرید رزین پودری

رزین پودری تولید شده در پردیس شیمی صنعت

گروه تولیدی بازرگانی پردیس شیمی صنعت  بخش عمده ای از مواد اولیه خودرا به رزین های پودری اختصاص داده است.RDP جهت پلیمری کردن ملات و سیمان مورد استفاده قرار می گیرد که با قیمت تجاری و بدون واسطه به تولید کنندگان محترم عرضه می شود. رزین پودری ارائه شده توسط گروه تولیدی بازرگانی پردیس شیمی صنعت، دارای بالاترین کیفیت می باشند و توسط متخصصین مجموعه بارها مورد تایید کیفی قرار گرفته است.

خرید رزین پودری یا rdp

برای خرید رزین پودری یا همان RDP  باید کاربرد آن را مدنظر قرار داد و از ان جایی که در تولید چسب ها و ترمیم کننده های مدرن، رزین پودری عهاملی مهم محسوب می شود لذا کیفیت مطلوب آن روی محصول نهای بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

به کارگیری رزین های پودری نقش مهمی برای توسعه ی ملات های تک جزیی بر عهده دارد. ملات های تک جزیی مزایایی نسبت به ملات های دو جزیی دارند که برخی از آن ها به شرح ذیل است:

1)جایگزینی اختلاط در کارخانه تولیدی : استفاده از ملات های خشک ، خطای انسانی در هنگام اختلاط را بسیار کاهش می دهد.

2)کاهش آسیب ها و هزینه های حمل و نقل: ملات های خشک فاقد آب هستند و در بسته بندی های مناسب مواد خشک  انجام می شوند و حجم موثر بیشتری نسبت به ملات های دو جزیی قابل حمل دارند.

3)افزایش کیفیت نهایی محصول: به علت تنوع در پلیمر و نیز محدودیت بسیار کم در میزان افزودن پلیمر تقریبا در کلیه ی کاربری ها ملات های تک جزیی کیفیت بالاتری نسبت به ملات های دو جزیی ارایه می کنند.

4)کاهش دور ریز محصول در هنگام اختلاط و اجرا

جهت استعلام قیمت پودر لاتکس و مشاوره رایگان با کارشناسان پردیص شیمی  تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *